INFOLINIA: 32 364 40 00 / 572 586 447

Zostań Kontrahentem

W naszej ofercie znajdują się usługi wykorzystujące zaawansowane kanały Call Center / Contact Center:
- telefon,
- fax,
- mail,
- IVR,
- SMS i MMS.
Tworzymy i wykorzystujemy nowoczesne narzędzia, ponieważ chcemy odpowiadać na osobiste potrzeby i oczekiwania Klientów naszych Kontrahentów. Nasza propozycja outsourcingu procesów obsługi Klienta jest ofertą kompleksową. To nie tylko pełna obsługa kontaktów telefonicznych, to także możliwość wsparcia przy realizacji wszystkich, nawet bardzo złożonych, procesów back-office'owych i help - desk'owych. Do Państwa dyspozycji oddajemy dwie nasze lokalizacje, łącznie 255 stanowisk Contact Center.
Mamy doświadczenie w zakresie:
• efektywnej sprzedaży
- akwizycja
- utrzymanie
- upsell
• profesjonalnej obsługi klienta
- back office
- help desk
- infolinia reklamacyjna
- badania marketingowe
- infolinii przed-windykacyjnej

Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu wiemy, co decyduje o sukcesie Call Center / Contact Center. Wiedza oraz wieloletnia praktyka naszych pracowników, zaawansowane rozwiązania techniczne oraz kreatywność i zapał to wyznaczniki naszej pracy.
Kontakt: biuro@sinequanon.com.pl
WSPÓŁPRACA
AKTUALNOŚCI
Nowości
Archiwum
KARIERA
Oferty pracy
© 2016 - 2018